Mercedes-Benz G-Class se produce, mai mult sau mai puţin în aceeaşi formă, de 34 de ani. E unul dintre ultimii „dinozauri” cu şasiu de tip scară şi punţi rigide. Chiar şi aşa, G-ul a devenit de-a lungul timpului un fel de echivalent european pentru SUV-ul american Cadillac Escalade. Adică e cumpărat mai mult pentru a-i pune jante de 23 de inci şi a merge exclusiv pe şosea cu el, deşi ar putea cuceri munţi.
Unii vor jante mari, alţii vor mai mult spaţiu, iar carosierul german Binz ştie câte ceva despre cum să ofere mai mult spaţiu într-un Mercedes-Benz. Astfel, un G-Class poate fi transformat de către cei de la Binz într-un G-XXL, adică un G mai lung cu 580 de milimetri. Şi, ca să fie pachetul complet, sub capotă stă propulsorul V8 de 5,5 litri care produce 544 CP şi 760 Nm – acelaşi ca în modelul G63 AMG.
Binz poate monta un al treilea rând de scaune în portbagaj, precum şi scaune care se pot roti. Dar asta nu e tot, fiindcă germanii mai pot dota un G-XXL cu geamuri care se pot deschide aproape instantaneu, carcase pentru muniţie şi suporturi pentru arme.
Alte opţiuni includ uşi culisante pentru pasagerii din spate, bare longitudinale pentru acoperiş, sirenă, sistem de lumini cu LED-uri, geamuri fumurii, sistem GPS şi sistem radio.
Sigur, dacă vreţi puţin mai multă adrenalină, puteţi opta oricând pentru un G-Class 6×6 preparat de Brabus.